Aktualności

Wielkanocne życzenia 2019

Wielkanoc to czas otuchy i nadziei. 

Czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa  

i drugiego człowieka.  

Życzę, aby Święta Wielkanocne  

przyniosły radość oraz wzajemną życzliwość.  

By stały się źródłem wzmacniania ducha.  

Niech Zmartwychwstanie, które niesie odrodzenie, 

napełni Was pokojem i wiarą,  

niech da siłę w pokonywaniu trudności  

i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość...

 

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych składam wszystkim nauczycielom, pracownikom szkoły, uczniom i ich rodzicom, a także wszystkim przyjaciołom ośrodka  najserdeczniejsze życzenia.

 

Dyrektor  Dorota Wiśniewska

Sukcesy naszych tenisistów stołowych Lidzbark 2019

Na X Wojewódzkim Turnieju Tenisa Stołowego w Lidzbarku Warmińskim nasz Ośrodek reprezentowali: Daniel Lisowski, Tomasz Właszyn, Piotr Kajtaniak, Grzegorz Kondratowicz oraz Kamil Kwiatkowski.

 

 

Więcej…

Zajęcia otwarte - „Co piszczy w starej szafie?”

2 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Świadomości Autyzmu.  Mając na uwadze powagę i znaczenie tego wydarzenia, w naszym Ośrodku odbyły się zajęcia otwarte w klasie dla dzieci z autyzmem.

 

 

Na lekcję zaproszeni zostali Rodzice, pani Dyrektor Dorota Wiśniewska, Przewodnicząca Rady Rodziców – Beata Tuptońska oraz studenci pedagogiki.

Na zajęciach pt. „Co piszczy w starej szafie?” uczniowie poznali i utrwalili dwuznak sz, Sz. Poprzez zabawę i aktywną pracę na lekcji uczniowie:

- dokonywali analizy i syntezy słuchowej oraz wzrokowej wyrazów,

- rozpoznawali dwuznak sz w grupie liter, w wyrazach, zdaniach, tekstach,

- pisali dwuznak sz w liniaturze lub po śladzie,

- czytali wyrazy, zdania lub tekst w zakresie poznanych liter.

 

Metody, formy oraz środki dydaktyczne dostosowane zostały do indywidualnych potrzeb i możliwości każdego ucznia. Podczas zajęć zostały wykorzystane elementy metody Dobrego Startu oraz metody sylabowej nauki czytania i pisania. Ponadto poza wykorzystaniem  podstawowych zmysłów oka i ucha , włączony został zmysł dotyku. Nauczyciel wykorzystał  do tego celu alfabet sensoryczny z dwuznakiem sz, Sz. Uczniowie podczas lekcji mogli liczyć na wsparcie ze strony studentów.

 

zobacz  zdjęcia

Alicja Solińska