Uczniowie klas I PDP, I IPDP i IIIa PDP zrealizowali moduł 4 „Empatia” z Międzynarodowego Projektu Edukacyjnego „ Emocja”.
Celem modułu było podwyższenie poczucia własnej wartości, zrozumienie co przeżywają inni, kształtowanie szacunku dla siebie i innych osób.

Realizacja modułu „ Empatia” rozpoczęła się od wysłuchania opowiadania „Pluszowy Tygrysek”, z którego uczniowie dowiedzieli się, co to jest empatia, jakie emocje można odczuwać. Następnie przeszli do zadań twórczych. Na początek rysowali na kartach pracy emocję, którą odczuwali w tym dniu. Pracowali również w grupach. Rysowali miłego, sympatycznego stworka, Emocjacza. Każdy stworek był inny i otrzymał imię. Na zakończenie modułu 4 „Empatia” każda klasa stworzyła swój Słoik Wdzięczności, do którego wrzucała karteczki, za co są wdzięczni drugiej osobie. Uzbierali pełne słoiki kartek wdzięczności . Uczniowie wsłuchiwali się w różne dźwięki i odgłosy, po których nazywali towarzyszące im emocje.

Agnieszka Markowska

Emocja 10Emocja 11Emocja 12Emocja 13Empatia 1Empatia 2 uczniowie z kl. II i III aPdPEmpatia 3 uczniowie z kl. II i III aPdPEmpatia 4 uczniowie z kl. II i III aPdPEmpatia 5 uczniowie z kl. II i III aPdPEmpatia 6 uczniowie z kl. I pdpEmpatia 7 uczeń Ł. Kowal podczas zajęćEmpatia 8 Uczeń Ł. Kowal podczas zajęćEmpatia 9 Uczeń R. Krajewski podczas zajęćEmpatia 14 uczniowie z kl. II i III aPdP